Hämeen Vihreiden historiassa ensimmäistä kertaa hakijoita eduskuntavaaliehdokkaiksi oli merkittävästi enemmän, kuin jaettavia paikkoja. Tämä johtaa siihen, että Hämeen Vihreät järjestää jäsenäänestyksen eduskuntavaaliehdokkaista. Ehdokasehdokkaita on yhteensä 23 henkilöä, kun jaettavia paikkoja Hämeen vaalipiirin ehdokaslistalla on vain 14. Ehdokkaista 11 on Kanta-Hämeestä ja 12 Päijät-Hämeestä.  Ehdokkaiden keski-ikä on 44 vuotta, naisia 16 ja miehiä 7 henkilöä. Alla listattuna jäsenäänestyksen ehdokasehdokkaat (suluissa asuinkunta):

Antila Anni (Riihimäki)
Brax Tuija (Hollola)
Edelman Tiina (Hartola)
Heinonen Harri (Riihimäki)
Hyvönen Anne (Hausjärvi)
Häyrinen Teemu (Lahti)
Jokinen Sari (Riihimäki)
Jokinen Tiina (Lahti)
Kaitila Laura (Lahti)
Kranni Maija (Forssa)
Lepistö Anssi (Janakkala)
Liikonen Kati (Padasjoki)
Lundström Juha (Ypäjä)
Nevala Nelli (Lahti)
Ojansuu-Kaunisto Kirsi (Hämeenlinna)
Palmi-Felin Salla (Lahti)
Palo Pauliina (Lahti)
Puusaari Riina (Lahti)
Saastamoinen Aija-Riitta ”Tiitu” (Lahti)
Sabel (sit.) Mikko (Hattula)
Sergejeff Andrei (Hämeenlinna)
Soinikoski Mirka (Hämeenlinna)
Tapiola Juha (Asikkala)

Lahtelaisten suuri osuus ehdokasehdokkaista selittyy sillä, että Lahden Vihreiden lisäksi myös Lahden Vihreät Nuoret ja Hämeen Vihreät Naiset ovat nimenneet omat lahtelaisehdokkaansa. Jäsenäänestykseen saavat osallistua kaikki 30.9.2018 mennessä jäsenmaksunsa maksaneet Hämeen Vihreiden jäsenjärjestöjen jäsenet tai valtakunnallisessa Vihreässä järjestössä Hämeessä asuvat jäsenet.

Tietolaatikko
– Ehdokkaita voidaan nimetä Hämeen piirissä yhteensä 14
– Ehdokasehdokkaita on yhteensä 23, joista 12 Päijät-Hämeestä ja 11 Kanta-Hämeestä
– Hämeen Vihreät järjestää historiansa ensimmäisen jäsenäänestyksen eduskuntavaaliehdokkaista